Re: Nie wiem... z księżyca kodeki bierze... W2k i MP3. ..

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 21 Aug 2006 - 03:44:35 MET DST

"Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> wrote in
news:44e8fa21@news.home.net.pl:

> Użytkownik "adasiek" <podolany@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

> ^^^^^^^^^^^^^^
[...]

ho! faktycznie smieszna literowka wyszla ;-)

> 3. NIGDZIE NIE PISAŁEM, ŻE WSTRZYMYWAŁEM COKOLWIEK, TO BYŁO W
> POPRZEDNIM POŚCIE. I TĘ PRÓBĘ ZROBIŁEM ZASUGEROWANY LISTALI 2 KOLEGÓW
[...]

no nie wiem, ale ja przykladowo czytam watki a nie pojedyncze posty;
o ile dobrze rozumiem, to w calej tej zabawie chcesz odkryc ktory plik
odpowiada za przetwarzanie mp3; skoro PLIK to bierze sie narzedzie,
ktore listuje odwolania do PLIKOW; najprostsze, ktore znam to wlasnie
filemon z sysinternals; jak sam zauwazyles PE w uzywanej przez Ciebie
konfiguracji nie dostarcza odpowiednio tych informacji;

pzdrv;
adas;