Re: Nie wiem... z księżyca kodeki bierze... W2k i MP3. ..

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 21 Aug 2006 - 01:48:12 MET DST

"Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> wrote in
news:44e8f287@news.home.net.pl:

> Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał
> w wiadomości news:ec9rqp$rsb$1@opal.icpnet.pl...
>
> Tak więc... Zrobiłem:
> PE cały czas chodzi, odpalam TC.
>
> Na początku w okienku "Wątki" mam pliki:
>
> 1. TOTALCMD.EXE
> 2. TOTALCMD.EXE
> 3. RPCRT4.dll
> 4. ... był, ale w międzyczasie zniknął i nie zapamiętałem co.

kurwa wodna... ludzie to lubia sobie tworzyc problemy;
http://www.sysinternals.com/Utilities/Filemon.html
jest calkiem niezly monitor, ktory pokazuje dostepy do
plikow - lista jest uzupelniana, wpisy nie znikaja;
ale NIE - bo kolega Lawrens musi isc na okolo i wpierw
zatrzymuje procesy, potem dopiero bada listy plikow;

jak juz dojdziesz do etapu uzywania Filemon z Sysinternals, daj znac;

pzdrv;
adas;