Re: Blokada klawisza POWER na klawiaturze - czy realne?

Autor: Marsjanin <08.2006.usenet_at_marsjanin.tk>
Data: Thu 17 Aug 2006 - 22:33:49 MET DST

  Rok 2006 - sierpień. Dokładnie to poniedziałek, 14-go. Nieco po 20-ej.
  Nagle zza rogu Lawrens Hammond wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> Przegryzłem się z tym i jednak stwierdziłem, że kapturek nakładany
> byłby lepszy.

Sorry, ale czy to jakaś pamiątkowa klawiatura, niw wiem, po dziadku,
może dostałeś od dziewczyny? Sorry za sarkazm... Ale może po prostu
warto "zainwestować" np. w coś takiego? 18 zyla, raczej nie majątek.
O ile wierzyć w opisy dodawane przez użyszkodników (nie trzeba być de
facto klientem) - (sam kilka dodałem i są, więc to nie blef), to ta
jest całkiem niezła. I _ma_ te "trzy magiczne przyciski", w
cywilizowanym miejscu.
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=1898#

--
  Pozdrawiam,  Marsjanin.  E-mail :  Po prostu odpowiedz..
  Gorąco wszystkim polecam piwa z ukraińskiego browaru Obołoń!