Re: czy to ma byc i czy tak w W2K

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Thu 17 Aug 2006 - 22:38:17 MET DST

Andrzej P. Wozniak news:ebv49d$m82$1@mx1.internetia.pl napisal [-a]
[........]
> Nie.
> Program WGA oznacza Windows Genuine Advantage - czyli zakłada dodatkowe
> korzyści dla użytkowników *oryginalnego* oprogramowania Microsoftu

no tak, ale teraz piszesz o wga, rzeczy, ktorej ja w swoim w2k nie
widzialem, nie widze i z ktora - tym samym - nie mialem problemu [i nic
dziwnego, to zdaje sie sprawa tylko (?) wxp]. Oczywiscie chodzilo mi _tylko_
WGAreg - i rozumiem, ze "wormowo" jest podobna nazwa do WGA, wiec OK, ze
wycialem
cala
usluge *reg.