Re: Blokada klawisza POWER na klawiaturze - czy realne?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Fri 18 Aug 2006 - 02:11:54 MET DST

Użytkownik "Marsjanin" <08.2006.usenet@marsjanin.tk> napisał w wiadomości
news:1s9fznm1tx9dy.dlg@marsjanin.tk...
> Sorry, ale czy to jakaś pamiątkowa klawiatura, niw wiem, po dziadku,

Postaram się krótko. Powodu, ani źródła, jak też swego osobistego stosunku do
niej nie ujawnię, pardon, ale to moja sprawa. Powiem tylko, ze stać mnie na
klawę na 300, a ta była warta ok. 30 zł. Ale teraz będzie ta a nie inna. I jak
wspomniałem, w grę wchodzi tylko zdejmowalny kondon na przycisk, lub
przechwycenie / modyfikacja / ostatecznie zablokowanie jego działania.

> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=1898#

Do moich potrzeb fatalna... Niewiele da, ze przyciski zasilania wyemigrowały
na zewnątrz... :(
TAKIEJ na razie na pewno nie kupię. Miałem taką w łapach i dużo za duzo się
nakurwiłem na nią.

--
LH
Mleko-czeko mleko-lada,