Re: padł mi angielski XP

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 10 Aug 2006 - 11:38:26 MET DST

Użytkownik "Janusz Pawlowski" <universis@wp.pl> napisał w wiadomości
news:44D9987A.5D8BD060@wp.pl...
> Kupiłem sobie laptopa - razem z windowsem i licencja na niego.
> Niestety po 2 miesiącach użytkowania, po wieczornym "normalnym"
> wyłączeniu, rano system "nabrał wody w usta" i nie chce się uruchomić.
> Prubówalem uruchomić w trybie : awaryjnym, ostatnia dobra konfiguracja,
> i chyba wszystkie opcje wynikające z wciśnięcia klawisza F8 przy
> uruchamianiu - bez rezultatów. prubowałem też opcji naprawczej -
> bootując system z płytki instalacyjnej innego windowsa XP,
> /nie mam dyskietki/dyskietek naprawczych/, ale tam jest opcja
> logowania się do konsoli odzyskiwania systemu - prubowałem :
> [...]

1. Co widać w logu ntbtlog.txt po F8 ==> tryb awaryjny z logowaniem?
2. Wrzuć do boot.ini opcję /sos i przestudiuj komunikaty o ładowaniu
sterowników,
3. Przywróć ostatnią dobrą kopię rejestru. Niekoniecznie tą z katalogu
\Repair, powinny być świeższe w \System Volume Information.
"Jak odzyskać system po uszkodzeniu Rejestru, które uniemożliwia
uruchomienie systemu Windows XP"
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545
4. Przeinstaluj system w trybie naprawy.
"315341 - Jak przeprowadzić uaktualnienie na miejscu (ponowną instalację)
systemu Windows XP"
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;315341

--
M.   [MS-MVP]