padł mi angielski XP

Autor: Janusz Pawlowski <universis_at_wp.pl>
Data: Wed 09 Aug 2006 - 10:10:34 MET DST

Kupiłem sobie laptopa - razem z windowsem i licencja na niego.
Niestety po 2 miesiącach użytkowania, po wieczornym "normalnym"
wyłączeniu, rano system "nabrał wody w usta" i nie chce się uruchomić.
Prubówalem uruchomić w trybie : awaryjnym, ostatnia dobra konfiguracja,
i chyba wszystkie opcje wynikające z wciśnięcia klawisza F8 przy
uruchamianiu - bez rezultatów. prubowałem też opcji naprawczej -
bootując system z płytki instalacyjnej innego windowsa XP,
/nie mam dyskietki/dyskietek naprawczych/, ale tam jest opcja
logowania się do konsoli odzyskiwania systemu - prubowałem :
fixboot, fixmbr oraz chkdsk z opcją /r -żadnych badów na dysku twardym,
a system puszczony do uruchamiania zawsze przystaje w tym samym
miejscu na początku - już po menu wyboru systemu operacyjnego,
/mam win98 i linux/ -świeci wtedy flagą microsoftu na niebieskim tle
całymi godzinami i nic się nie dzieje oprócz cosekundowego dźwięku
charakterystycznego dla pracy dysku twardego.
Podeślijcie proszę mi kilka słów pomocy. Dziękuje z góry.