Re: padł mi angielski XP

Autor: Janusz Pawlowski <universis_at_wp.pl>
Data: Wed 16 Aug 2006 - 09:41:25 MET DST

dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Ntbtlog.txt daje dużo komunikatów
o nie załadowanych sterownikach, zupełnie tak samo jak inny XP który
"wchodzi" normalnie. Przeprowadziłem wtórną instalację XP w starym
katalogu w nadziei ze już instalator nie będzie mnie pytał o haslo
/numer przy instalacji/ to własnie najbardziej chciał pozyskać ze
starej instalacji poniewaź kupiłem laptopa z licencją na XP a ta
nalepkę na laptopie ma trochę sfatygowaną i nie mogę odczytać kilku
cyferek - w tej sytuacji najbardziej poządanym było by zcytanie
teo numerku ze starego rejestru systemu - tylko jak to zrobić
jeśli ma się dostępną tylko linię poleceń w trybie odzyskiwania
systremu, a moze da się w ogóle inaczej zczytać ten klucz ?
bardzo proszę o pomoc.

PS : przed instalacją w nowym katalogu zarchiwizowałem katalog
windows i wroćilem obecnie do niego - tj. skasowałem "nowo-starą"
instalację i rozkompresowałem zarchizowany katalog windows.