Re: przeniesc plik wymiany

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 19:15:29 MET DST

fijaksoft news:easues$5bo$10@news.onet.pl napisal [-a]
[...............]
> Przede wszystkim chodzi o to ze jak np masz wlaczonych kilka programow,
> i one zapierdzielaja po dysku, to nie dosc ze musza sie dzielic dyskiem
> (co chwile glowica biega) to dodatkowo dysk jest meczony przez latanie
> po pliku wymiany (zwlacszcza gdy brakuje wolnej pamieci ram) wiec
> wychodzi to strasznie wolno,

no wlasnie.... czyli wychodzi na to, ze przeniesienie pliku wymiany z part.
systemowej [gdzie _tylko_ jest system] na inna partycje lezaca na tym samym
hdd, na ktorym jest system/katalog systemowy, to niekoniecznie przyspieszy
robote... Jesli juz to faktycznie inny hdd. tak mniej wiecej?

> Ja natomaist czytalem ze dobrze jest calkowicie wylaczyc, (nie pamietam
> czy nie trzeba jakiejs modyfikacji w rejstrach, bo std pokazuje ze chce
> miec min 2M) bo wtedy po prostu nie musi biegac po hdd (a wiadom ze
> pamiec jest wiele razy szybsza) tylko ze przy duzym uzyciu pamieci
> mozesz miec problemy, bo system nie bedzie mogl przydzielic pamieci
> dyskowej

nigdy nie jest pewne, czy nie odwola sie do pliku wymiany...

A jak to jest z wielkoscia pliku wymiany? min=max ? oraz: ile dac (jesli
arbitralnie deklarowac) dla w2k w kontekscie ilosci posiadanego ram-u?