Re: W Uruchom co jakiś znika historia wpisów.

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 18:47:24 MET DST

In news:772e.0000007c.44d1d38f@newsgate.onet.pl,
Krzysiek <krz56@poczta.onet.pl> typed:
> Co kilka dni w Uruchom nie ma śladu po tym, że kiedykolwiek coś
> uruchamiałem. Coś czyści mi historię tych wpisów. Nie pamiętam żebym w
> tym zakresie robił jakieś ustawienia. Antywirus i różne antyspy nic nie
> wykrywają.
> Jaka tego może być przyczyna?
> Krzysiek.

Uruchom edytor rejestru, Start/uruchom/regedit i przejdz do kluczy:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
wartosc DWROD "*ClearRecentDocsOnExit*" = *1 zmien na 0* lub usun ten zapis.

BTW pisalem o tym wielokrotnie:
http://groups.google.pl/groups?lnk=hpsg&q=ClearRecentDocsOnExit+uruchom+palusi%C5%84ski

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy