Re: darmowy firewall

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 12:36:38 MET DST

On Thu, 3 Aug 2006 11:49:59 +0200, Konrad Kosmowski wrote:

> Ale to, żadna nowość, że te systemy podpisują pakiety.

A czy ja twierdzę inaczej?

> No toż przecież to napisałem dokładnie, prześledź sobie wątek bo
> odnoszę wrażenie, że odpowiadasz jedynie po to aby mi coś imputować.

Śledzę wątek i jakoś nie widzę byś napisał w którymkolwiek ze swoich postów
o tym że w przypadków windowsowych programów też są wystawiane podpisy i
sumy kontrolne.

> Ale to *TY* sobie w głowę wbiłeś jakieś dinozaury uniksy. Ja nigdy o
> nich nie pisałem.

Dinozaury? Ciekawe ciekawe ... I te dinozaury mają się całkiem dobrze w
dużej części banków. Podobnie jak VMS i inne "dinozaury". Może zarzuć taki
tekst (i ten poniżej) na pl.comp.os.unix - popatrzę sobie jak Cię zjadają
żywcem.

> No świetlanej przyszłości to ja przed nimi nie widzę. Są na wymarciu.

Ale masz jakieś wsparcie, że to umiera? Może jakieś linki? Czy tylko
bredzisz jak to zwykles czynić m.in. na p.c.o.a.?

--
Piotrek