Re: darmowy firewall

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 11:49:59 MET DST

** Piotr Smerda wrote:

> Czytaj to co napisałem - "znasz"

Czytaj to co napisałem - znam. A skoro z góry wiesz co znam to po co
pytasz?

> czyli umiesz się posłużyć, skonfigurować i w pełni administrować. A
> nie że wiesz że jest sobie nowy Debian czy nowy RedHat

Ale to, żadna nowość, że te systemy podpisują pakiety.

> i że na jakiejś stronce pryszczersi wystawiają najnowszego hangmana z
> 10 sumami kontrolnymi poczynając od CRC a kończąc na RIPEMD-160 albo
> SHA512. Poza tym w "świecie" Windows "wystawianie" pakietów z sumami
> także staje się popularne.

No toż przecież to napisałem dokładnie, prześledź sobie wątek bo
odnoszę wrażenie, że odpowiadasz jedynie po to aby mi coś imputować.

> A ZTCP HP nie udostępnia obrazów HP-UXa, podobnie IBM nie robi tego z
> AIXem i nie daje do nich nawet sum kontrolnych na WWW na wypadek
> gdybyś sobie ściągnął obrazy z p2p.

Ale to *TY* sobie w głowę wbiłeś jakieś dinozaury uniksy. Ja nigdy o
nich nie pisałem.

> Dodatkowo patche na stronach czasami mają a czasami nie mają sum
> kontrolnych. Czy to oznacza że AIX czy HP-UX są *nienormalne* ?

No świetlanej przyszłości to ja przed nimi nie widzę. Są na wymarciu.