Re: przeniesc plik wymiany

Autor: fijaksoft <fijaksoft_at_wytnijtobardzoproszeo2.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 11:43:53 MET DST

1634Racine napisał(a):
> Poza ponizsza lektura [jestem jeszcze przed]:
> http://search.microsoft.com/results.aspx?mkt=pl-PL&setlang=pl-PL&q=pagefile.sys
> wole jednak na 100% wiedziec od praktykow, jak przeniesc plik wymiany
> PAGEFILE.SYS, a musze to chyba zaraz zrobic.
> Otoz:
> na partycji systemowej, gdzie pagefile.sys jest, pozostalo mi malutko
> miejsca. Nie bardzo mam teraz czas i pewna wiedze, by kombinowac PM jej
> powiekszenie (na tym samym hdd mam inne partycje z fura miejsca), ale
> podejrzewam, ze jest mozliwosc prostym wpisem w rejestrze/pliku konfig
> [...]
jesli brakuje ci miejsca to wyrzuc najpierw cala zawartosc temp
Mozesz na tym zarobic 3G lub cos kolo tego! (zalezy oczywiscie co robisz
na kompie i jaki masz dysk)

%Windows%\temp
%USERPROFILE%\ustawienia lokalne\temp
%USERPROFILE%\ustawienia lokalne\Temporary Internet Files
i wyrzuc punkty przywracania systemu
c:\System Volume Information\_restore{xxxxxxxxxxx}\RPxxxx
ale z tym ostatnim to musisz w opcjach folderow wlaczyc pokazywanie
ukrytych, pokazywanie chronionyhc plikow systemu, i wylaczyc proste
ustepnianie plikow i we wlasciwosciachfolderu c:\System Volume
Information\ musisz przy zabepieczeniach dac Administratorzy pelne
prawa, aby moc tam wejsc, potem of korz wlacz sobie proste udostepnianie
plikow i ukrywanie plikow

--
(*        www.fijaksoft.prv.pl      *)
(*     Programy, Instalki, Varia    *)