Re: Prywatnosc.

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 22:48:20 MET DST

** Piotr Kąkol wrote:

> Cóż albo od niego uciekać, albo co można szyfrować... albo zapewnić mu
> troszkę zabawy (oczywiście tu też trzeba mieć wiedzę i możliwości
> techniczne ;)

:)

Mnie np. bardzo luzują sytuacje typu: znajomy korzysta z mojego
komputera aby sprawdzić pocztę, podczas wpisywania hasła podejrzliwie na
mnie patrzy (ja wtedy ściemniam, że przyglądam się co wpisuje) czy nie
widzę jego hasła. :) Jakby to miało jakieś znaczenie, przecież wpisuje
to hasło w mój system... Niestety świadomość użytkowników jest niska.

> Ano prawda... z ciekawości sprawdziłem ;) darmowe skrzynki Onet-u i
> Interii oferują połączenie po SSL, WP nie... O ile pamiętam kiedyś
> nie było to tak powszechne.

No może i tak. Pamiętam jak po ogłoszeniu, że GMail oferuje 1GB
przestrzeni wszyscy na raz zrobili "me-too", niestety kwestie
bezpieczeństwa nie są dla ludzi tak oczywiste jak przestrzeń, a
bardziej hasło (sporo ludzi nie kojarzy ile to 1GB i co się tam
zmieści), że "ten ma większego". :\