Re: Prywatnosc.

Autor: Piotr Kąkol <xnxby.c_at_rcs.cy>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 22:32:48 MET DST

Dnia Wed, 2 Aug 2006 21:38:16 +0200, Konrad Kosmowski napisał(a):

> Dlaczego? Powiedział prawdę po prostu. :P

Rozumiem że ma wiedzę i możliwości techniczne by to robić, ale skoro się
przyznał że szpieguje...
Cóż albo od niego uciekać, albo co można szyfrować... albo zapewnić mu
troszkę zabawy (oczywiście tu też trzeba mieć wiedzę i możliwości
techniczne ;)

> Nie wiem czy większość, ale te popularne mają SSL, bo to byłby wstyd
> jakby nie miały, poza tym konkurencja tutaj jest dosyć duża.

Ano prawda... z ciekawości sprawdziłem ;) darmowe skrzynki Onet-u i Interii
oferują połączenie po SSL, WP nie... O ile pamiętam kiedyś nie było to tak
powszechne.

--
Piotr Kąkol
e-mail: xnxby.c@rcs.cy ( ROT 13)