Re: Prywatnosc.

Autor: Piotr Kąkol <xnxby.c_at_rcs.cy>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 21:14:24 MET DST

Dnia Wed, 02 Aug 2006 20:16:35 +0200, habros napisał(a):

> No wlasnie.Ten moj admin sam mi po pijaku wyznal , ze szpieguje , ze
> moze widziec kazda strone jaka otwieram i ze moze podsluchiwac GG.

Gratuluje admina.. ;)

> Powstaje problem czy podczas transmisji poczty z netu do thunderbirda
> nie spada bezpieczenstwo (wszystkie konta mam w mandzerze hasel).

Jak już wspomniał Grzegorz, jeśli połączenie z serwerem pocztowym nie jest
szyfrowane (TLS/SSL)- jest możliwość podsłuchania hasła. O ile mi wiadomo,
niestety większość darmowych skrzynek pocztowych nie oferuje szyfrowania.
Wyjątkiem jest tu na przykład Gmail.

--
Piotr Kąkol
e-mail: xnxby.c@rcs.cy ( ROT 13)