Re: Prywatnosc.

Autor: habros <habros_at_op.pl>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 21:15:40 MET DST

Konrad Kosmowski napisał(a):

> Szpanował, z reguły admini mogą ale nie chce im się czytać tych
> bzdur... ;>
Nie no jasne Zasugerowal mi tylko zebym nie czul sie za pewnie (czemu
tego nie wiem).

> Może przechwytywać transmisję wszystkiego co nie jest szyfrowane,
> dlatego jak już napisano, warto używać usług z szyfrowaniem transmisji.
Jestm dyletantem w temacie szyfrowania wiec zapytam.

1.czy istnieje moznosc zaszyfrowania tekstu pomiedzy dwoma uzytkownikami GG?
2.Co z tego ze zaszyfruje na milion sposobow jesli program odczytuje
tekst z mojej klawiery??