Re: Prywatnosc.

Autor: habros <habros_at_op.pl>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 20:16:35 MET DST

Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> Jeśli instalujesz poprawki i choć trochę dbasz o bezpieczeństwo to tak.
> Ja bym się na Twoim miejscu jednak nie bał o Documents and Settings
> tylko możliwość podsłuchiwania Twojej transmisji internetowej, np. haseł
> do poczty. Dlatego warto mieć konta pocztowe z szyfrowaniem.

No wlasnie.Ten moj admin sam mi po pijaku wyznal , ze szpieguje , ze
moze widziec kazda strone jaka otwieram i ze moze podsluchiwac GG.

Powstaje problem czy podczas transmisji poczty z netu do thunderbirda
nie spada bezpieczenstwo (wszystkie konta mam w mandzerze hasel).
coz z tego ze nikt mi nie wejdzie w D&S jak podczas pobierania moze to
przejac.