Re: Czy te Windowsy są legalne?

Autor: Dobromir <czarne_at_białe.com>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 19:11:15 MET DST

:: Maja to, ze BSA wiedzac o sposobie licencjonowania nie bedzie po
:: przeszukaniu sie czepiac, jesli znajdzie powyzsze.

Jutro sobie M$ wymysli ze masz miec slonia w garazu;)
To tez go bedziesz mial?

:: Swoja droga to nawet troche nielogiczne: kupie sobie 100 windowsow,
:: po tygodniu sprzedam. Mam fakture na 100. US nie ma prawa mnie
:: kontrolowac z legalnosci, BSA nie ma prawa ogladac moich _wszystkich_
:: faktur. US z BSA nie wspolpracuje.
:: Czyli w teorii, jak i praktyce jestem 'legalny'.

Brawo, a nelepki najlepiej dzieciom z domu dziecka rozdac.

Pozdrawiam
Dobromir