Re: Czy te Windowsy są legalne?

Autor: Franciszek Sosnowski <news_at_fran.pl>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 16:44:41 MET DST

Dnia Wed, 2 Aug 2006 09:30:20 +0200, Daniel Chlodzinski tak nawijal:

> Co wy rozumiecie przez pojecie legalnym ? Bo zgodnie z polskim prawem to
> legalnosci wystarczy
> np. faktura. Wszystkie te dodatki co je sobie MS wymysla nie maja nic
> wspolnego z legalnoscia.

Maja to, ze BSA wiedzac o sposobie licencjonowania nie bedzie po
przeszukaniu sie czepiac, jesli znajdzie powyzsze.

Swoja droga to nawet troche nielogiczne: kupie sobie 100 windowsow,
po tygodniu sprzedam. Mam fakture na 100. US nie ma prawa mnie
kontrolowac z legalnosci, BSA nie ma prawa ogladac moich _wszystkich_
faktur. US z BSA nie wspolpracuje.
Czyli w teorii, jak i praktyce jestem 'legalny'.

--
Fran,
Nam jest wszystko jedno...