WinXP Prof - moje miejsca sieciowe;

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 19:02:59 MET DST

Hej!

Gdzie WinXP Prof przechowuje informacje o:
1) udzialach, ktore znajduja sie w "moje miejsca sieciowe";
2) udzialach, ktore montuja sie automatycznie z logowaniem;

W pierwszym miejscu mam jakies udzialy, z ktorych czesc
juz nie istnieje. W drugim miejscu mam tez jakies zajete
litery dyskow (udzialy istnieja) ale chcialbym jest usunac;

dzieki;
adas;