Re: Instalacja XP Home - zagadka

Autor: nnowy <nnowy_at_gazeta.pl>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 22:01:27 MET

> Nie ma IMHO żadnej niespodzianki i nie ma lipy :-) Z tego, co piszesz mam
> wrażenie, że nie uważałeś przy instalacji XP Home. Po zabootowaniu z CD
> itd... należało najpierw usunąć partycję (prawdopodobnie była do C:) z XP
> Prof. Następnie ponownie ją utworzyć/formatować i wskazać ją do instalacji
> XP Home.

no właśnie uważałem.... a za drugim razem jeszcze bardziej
sam wybrałem podczas instalacji PEŁNY FORMAT dysku systemowego i patrzyłem
ja przez kilka ładnych minut formatuje te 10GB.
robiłem to już kilka razy kiedyś, ale tu widzę jakieś nowości wprowadzili
dla mnie format C, to format i koniec :)
w życiu mi by do głowy nie przyszło, że XP jest tak sprytny, że potrafi
sobie sformatować dysk systemowy nie kasując z niego danych :D
bo jeśli tak, to chyba straciłem sens słowa "formatowanie" ;)