Re: Instalacja XP Home - zagadka

Autor: Michał Biek <mb[7->
Data: Tue 01 Mar 2005 - 19:21:46 MET

Newspupil as "nnowy" via <nnowy@gazeta.pl> in the thick of
news:d02148$ebr$1@inews.gazeta.pl
> męczył mnie ten XP Prof, bo tam prawie wszystko było pirackie...chciałem
> się tego pozbyć wybierając format, a tu niespodzianka, heh
> jak mam 2 x Home, to już w sumie nie jest problem... sprawdzę tylko ile
> to zżera miejsca na HD
> chyba zrobię format z dyskietki, ale znowu siedzieć prawie godzinę przy
> tym też mi się nie zabardzo chce ;)

Nie ma IMHO żadnej niespodzianki i nie ma lipy :-) Z tego, co piszesz mam
wrażenie, że nie uważałeś przy instalacji XP Home. Po zabootowaniu z CD
itd... należało najpierw usunąć partycję (prawdopodobnie była do C:) z XP
Prof. Następnie ponownie ją utworzyć/formatować i wskazać ją do instalacji
XP Home.
Ponieważ tak nie zrobiłeś instalator XP Home wybrał/zaproponował następną
parycję podstawową do instalacji i zrobił co trzeba. Stąd 2 zainstalowane
OSy. Przy kolejnej instalacji nie wybrał partycji z XP Home (nie pytaj
dlaczego?) ino zaproponował nadinstalowanie partycji z XP Prof (na co mu
pozwoliłeś). I tak oto pojawiły się 2 XP Home. Ot i cała zagadka
inkryminowanego przypadku "Instalacja XP Home" :-)

P.S.
O innych możliwościach "manewrowania" instalacją/zainstalowanymi OSami nie
piszę, bo się boję ;-) śmiesznych zarzutów.

--
Nie ma złego coby na dobre nie wyszło!