Re: Instalacja XP Home - zagadka

Autor: Michał Biek <mb[7->
Data: Tue 01 Mar 2005 - 23:16:34 MET

Newspupil as "nnowy" via <nnowy@gazeta.pl> in the thick of
news:d02l79$h99$1@inews.gazeta.pl
> [...] sam wybrałem podczas instalacji PEŁNY FORMAT dysku systemowego i
> patrzyłem ja przez kilka ładnych minut formatuje te 10GB.
> robiłem to już kilka razy kiedyś, ale tu widzę jakieś nowości
> wprowadzili
> dla mnie format C, to format i koniec :)

E tam! XP Prof wybronił się , bo formatowanie dysku systemowego to dla
niego za mało, tym bardziej, że IMHO to nie był dysk systemowy na którym
był zainstalowany. Skasowanie partycji sys XP Prof przy bootowaniu CD daje
radę. BTW, na tej samej partycji podstawowej nie można mieć 2 XP.
Instalator Cię oszukał - przestawił partycje (litery).

> w życiu mi by do głowy nie przyszło, że XP jest tak sprytny, że potrafi
> sobie sformatować dysk systemowy nie kasując z niego danych :D
> bo jeśli tak, to chyba straciłem sens słowa "formatowanie" ;)

Formatowanie ma nadal ten sam sens! :-) Ino w przypadku XP należy pozbyć
się obrony czyli boot.ini, ntldr, pagefile.sys ... itd.