20 minut XP eka w sieci - porazka MS'a

Autor: azbest <adamzz5_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 01:18:29 MET DST

Witam!

1. Instalacja Windows XP ze zintegrowanym SP1 (komputer Vobisa).
2. Instalacja Neostrady
3. Proba podlaczenia do Windows Update
4. Nich ch...ja. Zaatakowany masa trojanow itp mimo dzialania Nod32, Spybota i
innych programow

Niech ktos mi w koncu powie jak ja mam w takiej sytuacji zalatac system...?
Przeciez taka instalke to nic, tylko do kosza wyrzucic, nieprawdaz ?!!!

Prosze, instalujcie Windowsy-srowsy...

Zobaczcie jak Nas ma MS gleboko w d.... Zamiast integrowac swoje latki w
cummulative patch i wypuszczac do WUpdate, to nie. Radzi, aby instalowac z WU...
A najnowszy raport (Secunii czy innych, nie pamietam) pokazuje ze czas potrzebny
do zarazenia windowsa spadl z 40 minut do kwadransa...

I jak ja, administrator wiekszych sieci, mam polecac klientom podroby MS'a...?
Nie jestem 100% anty MS - AD faktycznie jest swietne w adm, ale to juz
przegiecie !

PS
To nie moj komp, ale instalowalem kobitce i szkoda mi bylo, ale musialem ja
skasowac >> czas