Re: 20 minut XP eka w sieci - porazka MS'a

Autor: Marcin Szczygielski <marcs_at_no-spam.trapu.trapu.poczta.onet.pl>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 10:36:59 MET DST

Użytkownik azbest napisał:
> Witam!
>
> 1. Instalacja Windows XP ze zintegrowanym SP1 (komputer Vobisa).
> 2. Instalacja Neostrady
> 3. Proba podlaczenia do Windows Update
> 4. Nich ch...ja. Zaatakowany masa trojanow itp mimo dzialania Nod32, Spybota i
> innych programow
>
> Niech ktos mi w koncu powie jak ja mam w takiej sytuacji zalatac system...?
> Przeciez taka instalke to nic, tylko do kosza wyrzucic, nieprawdaz ?!!!
>
> Prosze, instalujcie Windowsy-srowsy...
>
> I jak ja, administrator wiekszych sieci, mam polecac klientom podroby MS'a...?
> [...]
Oj cienki jesteś, cienki..
1. System
2. Antywirus
3. Systemowy Firewall
4. Updaty
Daję głowę ,że będzie działać.
A co do tej Pani to leć jej oddać pieniądze.......Bo jak będzie, nie daj
boze, coś chciała zainstalować to będziesz ze 3 dni u niej siedzieć.

Pozdrawiam
Admin swojej sieciówki

--
Marcin Szczygielski