Re: Proste udostępnianie zasobów w XP Home Edition

Autor: vipern <vipern_at_alpha.net.pl>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 00:28:37 MET DST

> nie tylko czytac ale sie trza zastosowac, zerknij:
> http://banita.pl/konf/smbudostwinxp.html
> i jak cos calosc:
> http://banita.pl/konf/smb.html

proste udostepnianie jest na tyle proste ze mozna sobie poradzic bez FAQow
:-)
jednak nawet posilkujac sie nimi nie dziala to u mnie,
- mam wlaczone proste udostepnianie (bo w Xp Home zawsze jest ono wlaczone)
- mam aktywowane konto gosc
- mam zainstalowne udostepnianie plikow i drukarek
- nie mam firewallow ani zadnych protectow
- widac moj kompouter w otoczeniu ale nie mozna do niego wejsc
- natomiast loklanie ja widze co mam udostepnione

poprostu nie dziala :/

pozdrawiam