Re: Raport: internet w polskim biznesie (i zyciu)

Autor: Vizvary *senior* Istvan (vizys_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 01 Jul 1999 - 08:51:57 MET DST

Moi napisał(a) w wiadomości: <7le9o4$13c$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Smutny raport dotyczacy uzytkowania Sieci przez polskie firmy
>opublikowal w zeszlym tygodniu Andersen Consulting (ja opieram
>sie tu na jego omowieniu w "The Warsaw Business Journal",
>by Gregory Keller).

Trzeba bylo zamowic raport wesoly. Dobrej firmie Konsultingowej to zaden
problem Na tym przeciez polega.

[...]
>Czym maja sie zainteresowac w Sieci firmy, jesli niczego
>pozytecznego w niej nie ma? Kto rozsadny wylozy pieniadze
>na lacze kilkumegabajtowe tylko po to, by luseria przesylala
>sobie e-mailem dowcipy, MP3 i "tanczacego dzidziusia"?

Czy moglby Pan mi powiedziec co to jest luseria i kto mi moze przeslac tego
"tanczacegp dzidziusia" bo nie wiem na czym to polega, a ja zbieram takie
rozne osobliwosci (poza wirusami).

>Subskrybowalem w zyciu kilkadziesiat przeroznych list
>e-mailowych i przegladalem kilkaset usenetowych grup
>dyskusyjnych. Przekroj wiekowy zachodnich userow byl
>tam dla mnie szokujacy. Podobnie jak poziom dyskusji.
>U nas jest tak chyba tylko na pl.soc.dzieci.

Szokujaco wysoki czy szokujaco niski ?

>My ograniczamy sie do narzekan na najazd gowniazerskiej
>lamerii, ktora nic ino by cus sChaCKoW_at_la.
>A czy ktos zaprasza starszych, powazniejszych ludzi
>do Sieci? Ja czytelnych zaproszen jakos nie widze...

>Pozdrawiam,
>Moi

W Polsce nawet o zaplacie karta kredytowa za uslugi czy towary w sklepie
mozna sobie marzyc. Mechanizm zreszta podobny jak z tym ( opisanym przez
Pana, nie w pelni sie zgadzam ) serwerem dla 50 latkow. Nie honoruja w
sklepach wiec ludzie nie odczuwaja potrzebe posiadania kart. Ludzie kart
nie maja , po co bulic za terminal w sklepie. Polacy generalnie maja male
zaufanie do plastykowego pieniadza. Moze zreszta slusznie.
To sie jednak powoli zmienia i tworzy psychyczna podstawe i u sprzedajacych
i u kupujacych do rozwoju handlu internetowego.
Vizvary *senior* Istvan
vizys_at_priv.onet.pl

PS. Czy zna Pan firme ktora mi wymienialaby klocki hamulcowe w samochodzie
przez Internet, bo ksiazke juz kupilem. Chcialem przejsc na wyzszy poziom.