Jaki Netbook

Autor: PesTYcyD <pestycyd_at_wp.pl>
Data: Wed 30 Dec 2009 - 11:36:38 MET

Czołem,

Zamierzam się do zakupu jakiegoś netbooka 10" Sprzęt do wykorzystywania
głównie w trasie. Czyli ważna jest dla mnie długa praca na bateriach.
Chcę móc odbierać pocztę i mieć wgląd w dokumenty Excela i projekty
CADowskie DWG (podgląd przez freeDWG Viewer). Nie miałem nigdy w ręku
żadnego netbooka i nie wiem czy poradzi sobie z projektami CAD mam
nadzieję, że tak. Do tego oczywiście wbudowany modem 3G Który z
dostępnych netbooków jest wart uwagi? Zastanawiałem się nad MSI U115, ma
długi czas pracy na baterii ale trzeba do niego dokupić modem na usb. Do
tego ta cena, ale ostatecznie bym ją przełknął. Są jakieś inne ciekawe
propozycje?