Re: Jaki Netbook

Autor: A_Zet <adek124_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 30 Dec 2009 - 22:00:07 MET

On Wed, 30 Dec 2009 11:36:38 +0100, PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> wrote:

[...]

>Do tego oczywiście wbudowany modem 3G

Tak na marginesie, bo nie odpowiadam na pytanie... Zastanawia mnie
niepomiernie, dlaczego wbudowanie modemu 3G jest taką rzadkością
w sprzęcie przeznaczonym z samej idei do podróżowania? Za to każdy
wyposażony w kartę ethernetową, potrzebną zazwyczaj jak dziura w
moście. Mając właśnie na uwadze głównie podróżne wykorzystanie a nie
stacjonarne. Pewno, nie zaszkodzi, ale praktycznie niezbędny jest
modem zewnętrzny USB w każdym netbooku, więc to siłowe ograniczenie
ciężaru o moduł konieczny wydaje mi się nieporozumieniem. Piszę to
dlatego, że noszę się z zamiarem kupna netbooka właśnie do podróży,
bo ciąży mi zwyczajnie notebook (w torbie, z zasilaczem około 5