Re: Jaki Netbook

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_sergiusz.com>
Data: Wed 30 Dec 2009 - 18:21:57 MET

Dnia 30.12.2009 PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisał/a:
> Czołem,
>
> Zamierzam się do zakupu jakiegoś netbooka 10" Sprzęt do wykorzystywania
> głównie w trasie. Czyli ważna jest dla mnie długa praca na bateriach.
> Chcę móc odbierać pocztę i mieć wgląd w dokumenty Excela i projekty
> CADowskie DWG (podgląd przez freeDWG Viewer). Nie miałem nigdy w ręku
> żadnego netbooka i nie wiem czy poradzi sobie z projektami CAD mam
> nadzieję, że tak. Do tego oczywiście wbudowany modem 3G Który z
> dostępnych netbooków jest wart uwagi? Zastanawiałem się nad MSI U115, ma
> [...]

Wszystkie są praktycznie na tej samej platformie Atom+GMA+jakieś wifi.
Różnice to głównie pojemność accu: patrz za 6-cio komorowymi, >6Ah
i jakieś tam wyposażenie (modem, nie modem, bt itd) jest w czym
przebierać. Co do cad-a to jak projekt otwierasz na np 1GHz celeronie z
1GB ram to jak chodzi? Bo tak mniej więcej chodzi atom na bateriach.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***