Re: Jaki Netbook

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Wed 30 Dec 2009 - 18:27:08 MET

** PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> wrote:

> Zamierzam się do zakupu jakiegoś netbooka 10" Sprzęt do wykorzystywania
> głównie w trasie. Czyli ważna jest dla mnie długa praca na bateriach. Chcę
> móc odbierać pocztę i mieć wgląd w dokumenty Excela i projekty CADowskie DWG
> (podgląd przez freeDWG Viewer). Nie miałem nigdy w ręku żadnego netbooka i
> nie wiem czy poradzi sobie z projektami CAD mam nadzieję, że tak. Do tego
> oczywiście wbudowany modem 3G Który z dostępnych netbooków jest wart uwagi?

Tym modemem to już sobie zawęziłeś wybór do kilku modeli. Generalnie te z
wbudowanymi modemami to najczęściej od operatora komórkowego zwykłe netbooki
+modem. Dokupić modem wewnętrzny do zwykłego jest problem.

> Zastanawiałem się nad MSI U115, ma długi czas pracy na baterii ale trzeba do
> niego dokupić modem na usb. Do tego ta cena, ale ostatecznie bym ją
> przełknął. Są jakieś inne ciekawe propozycje?

Samsung X120? To nie do końca netbook i nie ma 10" ekranu, no i jest droższy.
Ale parametry ma spoko.