Re: kieszonkowy czytnik pdf

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Tue 29 Dec 2009 - 22:53:02 MET

On Tue, 29 Dec 2009 22:14:16 +0100, RadoslawF <radoslawfl@wp.pl>
wrote:

>Powiedział bym że to zależy od twoich wymagań i oczekiwań.

no skoro wolisz czekac pare minut az ci sie wszystko posynchronizuje,
a BT zerzre baterie to PDA + GPS jest faktycznie dobrym wyjsciem.

>PalmOS odpadł już wcześniej, przez jakiś czas liczyło się tylko WM
>i nawet jeśli przyjmie się jakiś inny system to większy wybór aplikacji
>będzie na WM.
>A że chętnych jest kilka systemów to żadnemu nie wróżę łatwego
>i szybkiego zwycięstwa.

widac, ze kiespko sledzisz ten rynek. iphone juz ma znacznie wiecej
aplikacji niz windows mobile (android pewnie tez niedlugo przegoni) i
sadze, ze to wlasnie ta platforma jest na wymarciu, podobnie jak to
bylo kiedys z niekwestionowanym krolem systemow urzadzen przenosnych
palmOSem.

>Rozmawiamy o iphonah, pierwsze zdaje się nie miały.
>A teraz tez zdaje się nie wszystkie.

mialy i maja.

>Przerywa ciąże i krawaty wiąże.
>A tak naprawdę to funkcjonuje jako modny gadżet o miernej
>rzeczywistej przydatności.

chyba zupelnie nie orientujesz sie o czym mowisz. jaka przydatnosc
masz na mysli? jaka jest podstawowa funkcja iphona? telefon?
zadzwonisz? zadzwonisz. media player. swietny. pokaz mi inne
urzadzenie, o podobnych gabarytach, ktore by mialo taka rzeczywista
przydatnosc, cokolwiek to w ogole znaczy?

>Dostają za darmo na kilka miesięcy do zabawy to opisują.
>Tak dziś funkcjonuje taka prasa.

jak dziala prasa kazdy widzi, ale skoro nic nie wiesz w temacie i
szukasz informacji, to jest to jedno zrodlo, z ktorego czegos sie
mozesz dowiedziec, chocby tech specs. tam pewnie znajdziesz rowniez i
jakies linki, o ktore pytales. <rs>