Re: kieszonkowy czytnik pdf

Autor: ToMasz <twitek4_at_gazzeetta.pl>
Data: Tue 29 Dec 2009 - 23:59:47 MET

> no skoro wolisz czekac pare minut az ci sie wszystko posynchronizuje,
> a BT zerzre baterie to PDA + GPS jest faktycznie dobrym wyjsciem.
nieprawda. Dowolne urządzenie z GPS i BT, czerpie wiecej mocy na GPS
niż BT. Inaczej, jeśli zewnętrzny GPS ma bareie to zespół PDA+GPS ma
_dwie_baterie.

> widac, ze kiespko sledzisz ten rynek. iphone juz ma znacznie wiecej
> aplikacji niz windows mobile
nieprawda. druga rzecz ze na automape na WM przypada 1000 programów typu
rengen, albo piwko na iPhona.

> chyba zupelnie nie orientujesz sie o czym mowisz. jaka przydatnosc
> masz na mysli? jaka jest podstawowa funkcja iphona? telefon?
> zadzwonisz? zadzwonisz.
tak
> media player. swietny.
tak
> pokaz mi inne
> urzadzenie, o podobnych gabarytach, ktore by mialo taka rzeczywista
> przydatnosc, cokolwiek to w ogole znaczy?
każdy telefon z WM/symbianem. iPhone przesciga go interfejsem i
dwudotykiem.
Tyle ze jak masz naprawde poczytać te pdfy, to ile mozesz to robić non
stop? ( w drugim dniu od ładowania) 2 godzinki? Ja mam 4 telefon
dotykowy, w tym 2 posiadały fabrycznie 2 bateire i stacje ładująca. Wtym
2 inne posiadały klawisze. JEden miał latarke, inny miał autofokus.
JEden z nich miał WM ale dzieki małemu ekranowi wytrzymywał 5 dni bez
ładowania. cena żadnego nie przekroczyła 50% nnimalnej pensji, pomimo ze
2 z nich miały oryginalną automape...
NAszczęscie jest wybór! szkoda ze iPhone to w praktyce jeden model...
ToMasz