Re: Dzi¶ zabolało mnie serce

Autor: Swiezak <suckMYrocket!!!_at_gmail.com>
Data: Thu 10 Dec 2009 - 11:49:03 MET

Mmmmm... Nic nie daje takiej satysfakcji jak zagrać w konsolowane Duke Nukem
3D na symbiana, albo DOOM RPG. Zajebista sprawa. Patrzcie jak ta technika
idzie do przodu. najpierw trzeba było miec wypasionego kompa, żeby w to
zagrać, a teraz nawet na komórce można. Tyle tylko, że mniejszy ekranik i do
sterowania trzeba się przyzwyczaić.

Pozdro, M.

Użytkownik "shaman" <shaman@poczta.wytnij.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci
> [...]
>>> smutno. A młodzi ludzie weseli, rozbawieni zupełnie nie wyczuli mojego