Re: D-link DIR-320 czy Linksys WRT54GL?

Autor: Swiezak <suckMYrocket!!!_at_gmail.com>
Data: Thu 10 Dec 2009 - 11:54:50 MET

Kupiłem w Biedronce Belkina F5D7234 za 89 zł. W promocji. W sumie nie
myślałem, że będę mieć z niego jakiś pożytek, aczkolwiek okazuje sie, że
chodzi całkiem nieźle. 4 porty RJ45,bezproblemowa konfiguracja (nawet dla
laika). Nie wiem niestety, czy ma serwer wydruku, ale hula całkiem spoko.
"Czuć go" nawet 60 metrów od mieszkania za blokiem, więc nie jest tak źle
(bez acces pointa i anteny). Na jedną rzecz radziłb ym Ci jednak zwrócić
uwagę. Na pamięć ROM, żeby było 4m. To daje większe możliwości aktualizacji
oprogramowania, a tego właśnie w tym moim "tanim szmelcu" trochę brak.

Pozdrawiam, M.