Re: Dzi¶ zabolało mnie serce

Autor: Swiezak <suckMYrocket!!!_at_gmail.com>
Data: Thu 10 Dec 2009 - 11:45:54 MET

Tak. I te problemy z konfiguracja. zdecydowanie wolę soundblastera.

Pozdrawiam, M.

Użytkownik "Irokez" <henric8@op.pl> napisał w wiadomo¶ci
> Użytkownik "Darkac" <darkac2@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci
> demka specjalnie pod GU pisane były.
> AWE jeszcze nie było.
> Dokupowałem do niego pamięci żeby więcej sie zmie¶ciło sampli. Podobnie do
> karty grafiki.

Ja zaczynalem od Commodore 64. Przywieziony z Anglii. Oryginalny, szary na
wzór VIC`a (tzw. "mydelniczka", tyle tylko że szybszy i lepszy w zajebistym,
kolorowym pudełku)

Pozdro, M.

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4674 (20091209) __________

http://www.eset.com