Re: laptopy z dyskami SSD

Autor: Konrad N.S. <najswiezy_at_op.pl>
Data: Thu 03 Dec 2009 - 23:12:08 MET

Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <adak@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:hf90od$7ch$1@news.onet.pl...

> Test - gdyż w żaden sposób nie mogę odpowiedzieć na ten topic :-/

testujesz wysylanie odpowiedzi, czy mnie testowe sformatowanie asusa
doradzasz?
kupiłem w końcu eee 901. podoba mi się, gabaryty te co chciałem.
ale kupa problemów programowo-systemowych:

- nie moge uruchomić kerio ani nod32, problemy podczas sciagania
- avast blokuje wszystko, nie otwierają się strony, nie ściąga poczty oe - w
dwóch moich pozostałych kompach (stacjonarny i eee 1000h wszystko tak samo i
działa)
- nie moge zainstalowac i uruchomic gg10 (najnowsza na stronie), dopiero
pomoglo sciagniecie z jakiegos magazynu programów starej wersji gg 6.0 - ta
ruszyła
- outlook express - chciałem nim przeglądać grupy news (jak na pozostałych
kompach), i pojawia się jakiś błąd msinim - nie mogę ściągnąć grup, ani też
nie mogę usunąć konta/folderu news

i stąd moje pytanie: co będzie z firmowym oprogramowaniem asus, gdy zrobię
format dysków?
format, bo nie chce mi się (ani nawet nie umiem) ponaprawiać wielu
wymienionych i niewymienionych probelmów.
myślę wiec nad format c + d i postawieniem winXP od nowa.

czy cale oprogramowanie asusa zniknie? dotyczące baterii, kamery, touchpada,
inne? czy moze ono "jest zawsze" na eee901? a moze ono jest razem na płycie
która jest w komplecie z kompem?

może ktoś robił reinstalację win na asus eee 901 i powie co było i jak sobie
poradził?

a przy okazji:
wymieniam problemy programowe, a sam sprzęt ustawiony obok nowego, raptem
trzymiesięcznego asusa eee 1000h jest dużo szybszy: szybciej o 25% ładuje
system, szybciej się zamyka, minimalnie szybciej otiera aplikacje. a
procesor i pamięć ta sama, jedynie grafiki różne (intel 910 vs 945).
czy bycie szybszym przez 901 to zasługa SSD?