Xerox Phaser 6250 DP używana do domu - opinie.

Autor: Irokez <henric8_at_op.pl>
Data: Fri 04 Dec 2009 - 00:03:18 MET

Witam.

Po spontanicznym wyrzuceniu "za okno" atramentówki hp po tym jak zaschły
oryginalnie zapakowane tusze hp i nie miałem jak wydrukować koliberka
dziecku, postanowiłem kupić kolorowy laser.

Do wydruków b/w mam obecnie HP LaserJet 6P, toner starcza na rok przy tej
ilości jaką drukuję.
Teraz szukam taniego lasera i wyszło mi jakoś że najtaniej będzie zakupić
używanego Xeroxa 6250 z aledrogo.
Przy tej wydajności wychodzi mi, że czarny wymienię co 3 lata a kolorów to
chyba do końca jej dni nie zuzyję (może 2-3 razy w roku potrzebuję kolor).
Myslałem o nowej, ale nie ma kompletnie niczego w tej cenie zakupu i potem
eksploatacji, co miałoby wbudowany ethernet - to musze mieć, obecna HP
chodzi po ethernecie.
Dodatkowo potrzebuję mieć podajnik ręczny (wydruk na formularzach) a ten
xerox ma w dodatku ręczny podajnik na więcej niż 1 kartkę (zupełnie jak
obecny LJ 6P)

Co sądzicie o tej drukarce? ma ktoś? jakies opinie? A może źle szukałem i
jest coś w tej cenie czym warto sie zainteresować?

atrament definitywnie odpada, absolutnie nie wchodzi w grę, proszę nie
proponować kompletnie niczego co ma tusz.
Przy moim "harmonogramie" uzywania koloru koszt wydruku jednej kartki równa
się kosztowi nowego kompletu tuszów czyli drożej od całego sprzętu. Równie
dobrze mógłbym kupić drukarke, wydrukować strone a następnie momentalnie ja
wyrzucić na smietnik.

Żałuję, że w zeszłym roku dałem ciała i nie kupiłem jak były w okolicach
500-600zł Xeroxy 6125. Teraz ponad 1200 kosztują. A byłaby świetna.

Pozdrawiam serdecznie.

--
Irokez