Re: SATA 500GB - ktory wybrac?

Autor: de Fresz <defresz_at_NOSPAMo2.pl>
Data: Thu 03 Dec 2009 - 22:10:11 MET

On 2009-12-03 17:47:52 +0100, GLaF <glaf@niema.takiego.numeru.pl> said:

> Widocznie czytujemy inne fora.

Na większości forów o każdym dysku znajdziesz jakąś niepochlebną
opinię, o Blackach czy F3 też się zdarzają ;-) No i czytając opinie
warto zwrócić uwagę kto i na jakiej podstawie je wygłasza, bo czym
innym jest człowiek twierdzący że coś jest hownem na podstawie tego co
gdzieś słyszał, albo gdzieś jakiemuś kumplowi coś się stało, a czym
innym relacja z pierwszej ręki, z rzetelnym opisem sytuacji - tych
ostatnich w odniesieniu do 12 (i wogóle jakiegokolwiek sprzętu) wcale
nie ma za wiele. Oczywistym chyba jest co ma większą wartość poznawczą.

> Z moich obserwacji wynika, że są to (obok
> niesławnej serii 11) najbardziej awaryjne dyski na rynku.

Ale jakie masz podstawy - jaka próbka, jakie sytuacje?

> Co nie przeczy
> temu, że u Ciebie i wielu innych mogą działać poprawnie.

Wiadomo, statystyka i szczęście ;-)

--
Pozdrawiam
de Fresz