Re: SATA 500GB - ktory wybrac?

Autor: Hals <mislawekCIACH_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 03 Dec 2009 - 16:43:12 MET

No właśnie. O czym Ty piszesz ??
Ja użyłem czasu przeszłego - gdy na liście adresów nie było adresu w PL. Ale
tego możesz nie wiedzieć - nikt nie śledzi na bieżąco takich szczegółów.
Ale czytać trzeba umieć ze zrozumieniem - napisałem że okazało się że jest w
PL przedstawiciel. Nic o papierach nie pisałem - tylko jeden producent
wymaga papierów.
Więc o co Ci chodzi?? Po co zabierasz głos, powtarzając to to już zostalo
powiedziane?

A co do WD - żadne 1-2 tygodnie. Na ostatni dysk czekam 17 dzień. Nie
uogólniaj jeżeli nie masz większego pojęcia o tym.

Hals.