Re: SATA 500GB - ktory wybrac?

Autor: Dawid <maniera_at_neostada.pl>
Data: Thu 03 Dec 2009 - 12:41:41 MET

Hals pisze:

> - kupować dyski firm, których reklamacje przyjmują oddziały w PL.
> Miałem sporo problemów ze znalezieniem gwaranta WD -

Witam
O czym Ty piszesz? Dyski WD na gwarancji wymienia się bez problemu.
http://support.wdc.com/warranty/index_end.asp?lang=en
Tutaj sprawdzasz gwarancję, nadajesz nr RMA, wysyłasz pod wskazany adres
w Polsce, po ok 1 do 2 tygodniach kurier przywozi Ci nowy dysk do domu.
Niekiedy nawet lepszy od wysłanego.
Dlatego na Allegro zepsute dyski WD mają duże wzięcie.
Mając nr seryjny sprawdzamy gwarancje i jazda, żadne papierki nie
potrzebne.
Pozdrawiam