Re: SATA 500GB - ktory wybrac?

Autor: Hals <mislawekCIACH_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 03 Dec 2009 - 16:49:03 MET

> Dlaczego Allegrowicze sami nie odesla dysku, po czym sprzedadza za kilka
> razy wiecej ten lepszy, ktory kurier przywiozl do domu?

Nie wszyscy producenci przysyłają nowe dyski - czasem jest to "refurbished".
Czasem różnią się one naklejką - a u innych producentów nie.
Z info na tej grupie wynika że już mało który producent daje dyski nowe. Z
wieloma "refurbished" których użyłem, miałem problemy - być może to zbieg
okoliczności.

Pozdr. Hals.