Re: SATA 500GB - ktory wybrac?

Autor: Dawid <maniera_at_neostada.pl>
Data: Fri 04 Dec 2009 - 00:21:04 MET

Hals pisze:

> No właśnie. O czym Ty piszesz ??
> Ja użyłem czasu przeszłego - gdy na liście adresów nie było adresu w PL.
> Ale tego możesz nie wiedzieć - nikt nie śledzi na bieżąco takich
> szczegółów.
> Ale czytać trzeba umieć ze zrozumieniem - napisałem że okazało się że
> jest w PL przedstawiciel. Nic o papierach nie pisałem - tylko jeden
> producent wymaga papierów.
> Więc o co Ci chodzi?? Po co zabierasz głos, powtarzając to to już
> zostalo powiedziane?
>
> A co do WD - żadne 1-2 tygodnie. Na ostatni dysk czekam 17 dzień. Nie
> [...]
Przepraszam jeżeli Cię obraziłem.
Przed pojawieniem się polskiego pośrednika było inne wyjście.
Ostatnio kupiłem dysk WD w pewnym sklepie internetowym.Zepsuł się,
kazano mi go dostarczyć do filii tegoż sklepu i czekać na odpowiedż
około 14 dni roboczych.Najbliższy punkt ok.30 km, podróż lub wysyłka.
Dlatego korzystam z podanej strony WD, jest szybciej i taniej.
Nie pierwszy raz tak robię i zawsze jest wszystko ok.
Dyski z Niemiec, konkretnie z Frankfurtu przychodzą szybciej, niż ze
sklepu odległego o 30 km, niestety :-)
Kurier to UPS.Nie uogólniam i jeszcze raz przepraszam, jeżeli tak Cię to
obraziło.
Pozdrawiam