Re: Problem z HDD bądź z czym innym - pomóżcie!!

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 26 Dec 2004 - 00:38:54 MET

Użytkownik "doktorNo" <drozek82WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:cqk1i1$r7l$1@news.onet.pl
[...]
> Wyczytalem rzeczywiscie,ze czasem to wina jakis wirusow itp
> Zeskanowalem komputery i nic nie znalazlo... Sporo na temat problemow
> z dyskami czytalem juz.
> Co dziwne jezeli chodzi o jakis program,ktory by to generowal, to
> nawet na czystym systemie to sie dzialo - nie wiem, moze windowsy
> maja problemy z epoxami...Czy wgrywanie nowego biosu ma jakis sens ?

Ma. A jeśli działo się to na czystym systemie, to pewnie nie wgrywałeś
jakichś sterowników, np. do chipsetu płyty głównej.

> Taki program rozumiem,powinien chodzic w tle,czyli np antyvir czy
> firewall, ale one tez sa wykluczone,bo na jednym jest kasperski i
> brak firewalla,na reszcie jest norton i kerio...Wiecej nie uruchamiam
> w tle...
>
> Prosze o dalsze sugestie, ja bede jeszcze myslal nad tymi programami
> ktore moga to powodowac...

To może być ślepa uliczka, takich programów jest bardzo mało.... skoro
nic rzucającego się w oczy nie instalujesz, to stawiałbym jednak raczej
na brak jakichś sterowników, bądź na złe sterowniki. Dla wszystkiego
przetestuj RAM programikiem MemTest86 (co najmniej kilka godzin), no
i... wymień zasilacz ;-).

/odpowiadając zmień px na pl/