Re: Problem z HDD bądź z czym innym - pomóżcie!!

Autor: doktorNo <drozek82WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 16:39:15 MET

> Jeżeli te same błędy powtarzają się na różnych komputerach z różnymi
> systemami operacyjnymi, to nie one są winne. Prawdopodobnie na każdym z
> nich uruchamiasz ten sam program, który takie błędy generuje. Na
> przykład swego czasu z niszczenia struktury NTFS znany był soft do
> oglądania TV pod nazwą JTV...
> --
> M. [MVP] "Use Google, stupid!"
> /odpowiadając zmień px na pl/

Wyczytalem rzeczywiscie,ze czasem to wina jakis wirusow itp Zeskanowalem
komputery i nic nie znalazlo... Sporo na temat problemow z dyskami czytalem
juz.
Co dziwne jezeli chodzi o jakis program,ktory by to generowal, to nawet na
czystym systemie to sie dzialo - nie wiem, moze windowsy maja problemy z
epoxami...Czy wgrywanie nowego biosu ma jakis sens ?

Taki program rozumiem,powinien chodzic w tle,czyli np antyvir czy firewall,
ale one tez sa wykluczone,bo na jednym jest kasperski i brak firewalla,na
reszcie jest norton i kerio...Wiecej nie uruchamiam w tle...

Prosze o dalsze sugestie, ja bede jeszcze myslal nad tymi programami ktore
moga to powodowac...