Re: sempron czy celeron

Autor: Heziu <heziu[error>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 16:39:18 MET

Dnia Fri, 24 Dec 2004 16:04:41 +0100, Michal Kawecki <kkwinto@o2.px>
napisał:

> P.S. A do ceny Celerona dolicz sobie cenę odpowiednio wydajnego
> wentylatorka i... zatyczek do uszu ;-). BP, MSPANC

Cena to cena procesora w wersji BOX z wentylatorkiem.I na nim wlasnie
procek chodzi spokojnie na 3,2GHz przy temp ok 50°C.Wiem bo kumpel co
mieszka drzwi na przeciw ma a ja zamierzam kupic po Nowym Roku.
A jesli chodzi o głośnośc to zdecydowanie przesadzasz.Moja dziewczyna ma
Athlona 1800 i nie da sie patrzec na film tak wyje na nim wentyl(nie mowie
że tak jest z każdym) a przy celeronie..hmm.nie jest super cichy,ale nie
przeszkadza, wiec nie przesadzaj
Wesołych Swiat

--
Pozdrawiam!!!