Re: sempron czy celeron

Autor: < tomek > <nie_at_chce.spamu>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 16:37:17 MET

Heziu <heziu[error]@poczta.onet.pl> wrote:

> Wątpie i to bardzo bo miałem jakiegos Asusa i to nie za pare
> złoty.

Aleś uparty ;)
"ASUS i to nie za parę złotych" nie jest wyznacznikiem niezawodności.
To tylko kupa elektroniki i mogło zwyczajnie coś paść.
(kondziołki nie były czasem opuchnięte?)

Wielu ma AMD, wielu jedzie na platformie Intela i obie te grupy
mają swoje problemy, obie są jednakowo zadowolone, w obu jest
kilka procent ludzi niezadowolonych z posiadanej platformy
w taki czy inny sposób.

--
 Pozdr.