Re: sempron czy celeron

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 17:06:16 MET

Użytkownik "Heziu" <heziu[error]@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:opsjiq3sridbntwf@cgy73.neoplus.adsl.tpnet.pl

> Cena to cena procesora w wersji BOX z wentylatorkiem.I na nim wlasnie
> procek chodzi spokojnie na 3,2GHz przy temp ok 50°C.Wiem bo kumpel co
> mieszka drzwi na przeciw ma a ja zamierzam kupic po Nowym Roku.
> A jesli chodzi o głośnośc to zdecydowanie przesadzasz.Moja dziewczyna
> ma Athlona 1800 i nie da sie patrzec na film tak wyje na nim
> wentyl(nie mowie że tak jest z każdym) a przy celeronie..hmm.nie jest
> super cichy,ale nie przeszkadza, wiec nie przesadzaj
> Wesołych Swiat

No widzisz - na komputerze z którego stukam działa Barton 2500+@3200+ na
defaultowych napięciach, z jakimś noname wentylatorkiem. Wentylatorek
jest skręcony na 2/3 obrotów, więc go niemal w ogóle nie słychać, nawet
w bardzo cichym pomieszczeniu. Temperatura procesora nie przekracza 55
st.C. Spróbuj to samo zrobić na Twoim Celeronie - zwłaszcza po jego
podkręceniu do wydajności porównywalnej z moim Bartonem. . .

Tak BTW - jest to system serwerowy, praca 24h/d. Ostatniego BSOD-a
widziałem na nim pół roku temu. A Twoje narzekania są skierowane pod zły
adres - procesor nie ma NIC do stabilności płyty, na której działa.
Faktem jest, że długi czas nie było w sprzedaży dobrych chipsetów pod
procki AMD, ale to się zmieniło. Dzisiaj te same firmy - dobre, godne
zaufania firmy - robią płyty i pod AMD, i pod Intela, a trudno chyba
zakładać że te drugie robią lepsze. Dlatego obecnie nie ma żadnych
konkretnych powodów uzasadniających "brak zaufania" do platformy AMD,
poza irracjonalnym przekonaniem o jej niestabilności wywodzącym się z
zamierzchłych czasów (biorąc pod uwagę tempo rozwoju techniki); to tak,
jakbyś oceniał człowieka na podstawie jego dokonań z dzieciństwa....

/odpowiadając zmień px na pl/